Київська міська Федерація спортивного туризму детальніше

Загальні умови 2018

ВИМОГИ ДО ПОДАННЯ ЗАЯВОК

 Попередні заявки подаються не пізніше ніж до 19.00 останнього вівторка перед змаганнями у відповідному обговоренні на сайті, що вказаний в регламенті (в окремих випадках згідно регламенту або умов змагань).

Реєстрацією на змагання є заповнення Google Форми, що прикріплена до регламенту чи загальних умов змагань. При реєстрації потрібно вказати назву команди, місто/регіон, клас дистанції, внести дані про учасників змагань, ПІП, номер телефону та електронну адресу представника, суддю та його номер телефону.

За несвоєчасну реєстрацію, команда не бере участі у жеребкуванні і на змаганнях стартує першою. У разі наявності двох і більше таких команд їх старт  проводиться відповідно до часу реєстрації, першою стартує команда, яка зареєструвалася останньою.

Документи приймаються на нараді представників головою мандатної комісії (секретарем). Нарада представників та мандатна комісія проводяться останнього вівторка перед змаганнями в 19:00 за адресою, що вказана в регламенті.  Командам, в яких вся інформація про учасників занесена у базу спортсменів Києва, приходити на нараду не обов’язково, а іменну заявку можна віддати секретарю змагань за годину перед стартом змагань. Якщо якась інформація відсутня, то її можна передати у вигляді відсканованого документу або фотографії на електронну адресу секретаря, а оригінали документів показати секретарю безпосередньо на змаганнях. Це не стосується команд з інших міст, але не забороняється.  

Іменні заявки команд (колір друку – чорний) повинні містити прізвище, ім’я, по-батькові спортсменів, число, місяць і рік народження, розряд, дату допуску до змагань з підписом лікаря проти прізвища кожного спортсмена. Наявність печаток лікаря, медичного закладу та організації обов’язкова.

  

ВИМОГИ ДО СТРАХОВИХ ПОЛІСІВ (далі страховка)

Страховка повинна бути оформлена на кожного учасника (індивідуальна або колективна).

Страховка повинна бути дійсною на період проведення змагань. Якщо вона закінчується чи починається з певного дня змагань, то учасник може бути допущений лише до тих видів (дистанцій), що підпадають під період дії його страховки.

Страховка має діяти кожного дня безперервно, тобто 24 години на добу.

Має бути вказано, що страховка діє під час занять спортом.

 

ПЕРЕЛІК НЕОБХІДНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Команди (учасники) подають до мандатної комісії наступні документи:

  1. Іменну заявку встановленої форми (додаток 1) або медичні довідки (допуск лікаря до змагань) для окремих спортсменів на особистих та зв`язочних змаганнях.
  2. Кваліфікаційні книжки спортсменів з оформленими розрядами згідно вимог ЄСКУ та Правил змагань, якщо учасники не внесені в базу спортсменів Києва.
  3. Страхові поліси від нещасних випадків під час спортивних змагань на кожного учасника, якщо інформація про страхові поліси учасників не внесена в спортсменів Києва.
  4. Документи, що підтверджують особу спортсмена. Паспорти, студентські квитки - учасникам старше 16 років; свідоцтва про народження та учнівські квитки - учасникам до 16 років (без наявності документів підтверджуючих вік пільгові тарифи на сплату стартових внесків не надаються). Якщо учасник внесений в базу спортсменів Києва, то документи, що підтверджують особу спортсмена не потрібні для подання на мандатній комісії.
  5. Стартові внески, якщо вони не сплачені, та суддівську заставу.

 

ПОРЯДОК ОПЛАТИ СТАРТОВИХ ВНЕСКІВ

 

Команди сплачують стартові внески за кожного учасника за кожну дистанцію. Оплата стартового внеску відбувається протягом терміну реєстрації на карту секретаря змагань чи головного судді або під час проходження мандатної комісії на нараді представників.

На 2018 рік стартовий внесок за одного учасника на всі пішохідні змагання, що проводяться КМФСТ, складає:

Для членів ФСТУ

учасники до 2005 р.н (включно)

учасники 1998-2004 н.р (включно)

учасники старше 1997 н.р. (включно)

до або під час мандатної комісії

25 грн

40 грн

60 грн

на місці змагань

30 грн

60 грн

80 грн

 

Для не членів ФСТУ

учасники до 2005 р.н (включно)

учасники 1998-2004 н.р (включно)

учасники старше 1997 н.р. (включно)

до або під час мандатної комісії

25 грн

80 грн

120 грн

на місці змагань

30 грн

120грн

160 грн

 

 УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ СУДДІВСТВА ЗМАГАНЬ

 Головний суддя кожних змагань затверджується рішенням президії Київської МФСТ за поданням місцевих осередків федерації (клубів), що проводять змагання. До складу ГСК також входять головний секретар, начальники дистанцій, заступник головного судді з суддівства та заступник головного судді з безпеки, які визначаються пішохідною комісією КМФСТ.

Начальники дистанцій разом з заступником головного судді з безпеки та головним суддею відповідають за безпеку дистанції. Заступник головного судді з суддівства та головний суддя відповідають за розстановку суддів на дистанції та оцінювання їх роботи.

Семінар суддів відбувається в останній четвер перед змаганнями в 19:00 за адресою, що вказана в регламенті.

Кожна команда для організації суддівства змагань повинна надати суддю за віком не молодше 2002 року народження. Суддя змагань не може бути учасником цієї дистанції.

На нараді представників команда за кожну дистанцію вносить заставу за свого суддю у розмірі 200 грн. Застава повертається після закінчення змагань у разі відмінної роботи судді на змаганнях та його присутності на суддівському семінарі. Застава сплачується при проходженні мандатної комісії у вівторок перед змаганнями або в четвер на суддівському семінарі.

При відсутності судді команда повинна сплатити повний розмір суддівської застави додатково до стартового внеску за роботу додаткових суддів - 200 грн.

Команда, яка проводить хоча б одні змагання в Києві повністю своїми силами (ГСК, всі судді), звільняється від вимоги надання суддів для організації суддівства на весь календарний рік. 

У випадках описаних в таблиці суддівська застава, що повернеться команді після змагань, буде знижена:

Сплата суддівської застави  після суддівського семінару

Суддя відсутні на суддівському семінарі

Суддя зник під час змагань без причини

-         50 грн

-         50 грн

-         200 грн

 

Робота суддів на дистанції оцінюється заступником головного судді з суддівства та головним суддею. Критеріями для оцінювання є чіткість та швидкість прийняття рішень, розуміння командами дій судді, наявність помилок в суддівстві, кількість задоволених (відхилених) протестів. Робота начальників дистанцій, заступника головного судді з суддівства, заступника головного судді з безпеки, головного секретаря та головного судді змагань оцінюється пішохідною комісією КМФСТ.

 

РОЗПОДІЛ ЗІБРАНИХ КОШТІВ

         Всі кошти зібрані зі стартових внесків формуються в фонд ГСК змагань. Цей фонд приблизно розподіляється наступним чином:

  1. 30% фонду – витрати на нагородження переможців (дипломи, медалі, призи).
  2. 50% фонду – витрати на суддівство (харчування, оплата роботи).
  3. 20% фонду – витрати на роботу пішохідної комісії КМФСТ.

Частина фонду витрачається (папки, олівці, секундоміри, папір, маркувальні стрічки, спорядження та інше).

Пішохідна комісія витрачає частину фонду на технічне суддівське обладнання для змагань Києва, на організацію суддівських семінарів, витрати на суддів КМФСТ на пішохідних змаганнях рівня України та інше.

Всі кошти зібрані з утримання суддівських застав витрачаються на суддівство.

Після змагань  головний суддя складає фінансовий звіт, який розглядається та затверджується пішохідною комісією КМФСТ.

Умови затверджені рішенням пішохідної комісії КМФСТ.